Hei jeg er belest mann liker gåturer kafé i blant ,søker kvinne som er akademisk.
Er kristen å har god moral.
Hobby foto investeringer lese.
Håper å finne kvinne med god utdannelse.
Det i seg selv kan jo være mer enn en akademiker ☺️
Hehe, ja det kan det absolutt. Samtidig avhenger det vel en god del av hvordan en tolker ordet. Jeg for min del anser meg selv ikke som akademiker siden jeg ikke jobber som dosent, jurist, forsker e.l. :-)
Cruella - har du dalmatiner? ;-)
He he nei ingen dalmatiner her, bare gammelt nick jeg har brukt i spill så blitt værende med meg.
Har selv lest en god del psykologi, medisin og er godt opp i toppen av å kjenne til politikk og verden uten utdannelse.
En god utdannelse trenger ikke bety at man er intelligent, selv om mange med en vil tro det.
Du er nok blant de intelligente ellers hadde du ikke svart han her, utdannet eller ei. ☺️
Ja, jeg ror også at mye avhenger av det en velger å “konsumere” av både type medier, litteratur, podcast mm. I samsvar med interessene så former vi det sosiale nettverket rundt oss. Jeg synes det er alltid veldig interessant å møte ulike karakterer, ha en dialog og oppleve hvordan de ser verden rundt seg. Jeg er bestandig nysgjerrig på folk for å se om det er noe mer enn strikking, vin- og ølkvelder og baking som betyr noe i hverdagen. Ikke noe mot det i seg selv, det er bare et eksempel, men det må jo gå an å skravle om mer enn bare barn, strikkeoppskrifter, sydenturer til samme plassen år etter år, kaffe og kake :-D
Helt klart, er mer i livet å snakke om enn de tingene du nevnte her.
Folk er nå forskjellig så tenker jeg like barn leker best, så det er noen for alle der ute, er jo en stor verden som har blitt relativ liten.
De fleste har nok noe å bidra til noen men greit å ha noe positivitet med seg også ellers blir det ganske tungt i lengden. ☺️
Takk for svar, ønsker deg en riktig trivelig kveld ☺️
Takk det samme og takk for dine tanker rundt temaet.
Bare koselig det, så er det også viktig å kunne gi kompliment når man ser det og takk selv. ☺️