Hei :)
Jeg er en 27 år gammel mann som bor på en liten plass ved grensa fra rogaland til agder.
Jeg har nettopp kommet ut av et 4 års langdistanse forhold pga utroskap fra hennes side, og har innsett hvor lite venner jeg egentlig har. Dagene er lange og vonde akkurat nå, så jeg håper på å kanskje få noen venner her så dagene kanskje blir litt lettere. Jeg har også slitt mye med sosial angst og lav selvtillit, så sosiale situasjoner kan være vanskelig for meg, men jeg prøver fortsatt å komme meg forbi det.
Liker å prate om så og si alt, liker å lære nye ting, seriøst og useriøst, snakke om følelser, liker å være ute når det ikke er vinter og er også glad i å spille. Er veldig åpen av meg og føler jeg bryr meg veldig om folk. Er over snittet interesstert i rap, hiphop og rnb og siden sist sommer har jeg vært det samme med fisking.
Føler det blir litt rart å liste opp en bibel av hobbier og interesser og sånt, så om noen er interesserte er det bare å ta kontakt. Send gjerne en melding, og om snap eller discord er enklere så har jeg det også. :)