Hei!
Trodde aldri jeg skulle annonsere meg selv for å få venner, men her er vi 🙃.
Er en 27 år gammel mann som bor og studerer i Oslo. Har en del venner fra før, men de vil alltid finne på ting som jeg med årene har begynt å finne ganske ubehagelig pga en god dose angst (eks spontan reise til utlandet, dra på konserter osv… ). Dette var noe jeg digget før, men som etterhvert har blitt litt slitsomt. Føler jeg har behov for å finne noen som er litt mer laid-back som man kan gå turer med eller bare henge og snakke om alt og ingenting. Har også et soft spot for dårlige skrekkfilmer, så kan hende vi må se noen av de om du vil bli kjent :)).
Føler jeg har falt litt mellom to stoler i livet. Ser nok ganske normal ut på utsiden (tror jeg😅) med livet relativt i orden, men har en del ting å deale med innvendig som mine nærmeste nå kanskje ikke helt skjønner på samme måte. Kanskje det er flere som meg her inne?
Så hvis du bor i Oslo/Bærum/Asker - området og jeg høres ut som en kandidat for en fremtidig venn, ta gjerne kontakt! 😎 Kjønn og alder har lite å si så lenge vi kommer overens!