Hei !
Det hadde vært så fint å bli kjent med noen. Ha noen å dele både gode og dårlige dager med - En samtalepartner - Venn. Savner å ha noen å prate med , da jeg ikke har noen nære venner . Har egentlig alltid følt meg litt utenfor - Vært elefanten i rommet.
Kvinne 35 år, gift og har ei lita jente på 1.5år. Bor i Kvinesdal, på et lite småbruk. Mine interesser er så mangt, og min beste og verste fiende - Adhd - preger meg til tider mye i hverdagen. Jeg kan være høyt og lavt :-)
Tar meg ikke selv høytidelig, er ikke fordomsfull og bryr meg døyten enten du har millioninntekt eller lever fra lønn til lønn. Om du går i moteklær eller loffer rundt i joggebukse. Jeg dømmer ingen!
Hei dame på 48 her måtte bare skrive til deg selv om du bor langt unna. Jeg reiser langt for gode venner og du hørtes så ekte og en venn som bryr deg om dine venner snakke om korleis en har det . Og ikke sånn falskt fint vær i dag også late som en har hatt det kjempe fint. Men ekte vennskap en kan være seg selv hørtes ut som du også er ute etter. Det fins ikke mange av sånne venner så da ville jeg skrive til deg . Bor i Oslo
Hei! Jeg er en dame på 39, for tiden bosatt utenfor Trondheim, men ser ut til å flytte sørover et sted etter hvert. Bor med samboer, ingen barn enda. Kan man prate en til en her inne?
Hilsen Yvonne