J26 - Ønsker noen å snakke med (online + Rogaland)

Hei.

Jeg er 26, snart 27. Kvinne. Søker meningsfulle vennskap. Det er litt tøft nå i ferien når folk er opptatt. Dette er grunnen for at jeg når ut nå.

Litt om meg. Jeg er ganske down-to-earth. Det meste i livet mitt handler om katten min og de nærmeste rundt meg.

Jeg liker å gå tur, lese bøker, spille videospill, chatte med folk, male, tegne, se serie og filmer. Om vi bor langt unna så kan vi alltids chatte, men jeg holder til i Rogaland.

Jeg savner vel egentlig bare å ha noen som vil høre om dagen min, og som jeg kan lytte til i gjengjeld.

Hei snap???

Blir gjerne med å spiller. Bor i klepp kommune

Okay, I will answer you. Got a lot of messages.

Nice, svarer deg og på pm.

Thanks, I answered it.

Sendte deg en melding

Hei, bor litt langt unna men kan jo prates over nette eller eventuelt om du spiller online videospill☺️

Hei,
Så fint at du spør!:) jeg er åpen for å lytte til deg. Bare å sende meg en pm:)

Hei. Jeg er en fyr på 29 år. Er åpen for nye venner og har snap. Gjerne legg meg til

Har du snap? 😊
Rogaland her også 🫶

Hei. Da må du sende på pm :)

Hei hei.

Jeg fikk mye henvendelser og over halvparten har vært upassende folk. Jeg legger fortsatt til folk for å chatte, men da må jeg vite at det er herfra og for å snakke.

Til dere andre som genuint er ute etter nye vennskap, så er det bare å være på vakt. Mange perverse folk, og folk som gir opp falsk alder og kjønn. Også folk som tror det er okay å si upassende ting.

Min snap er christianaaker

Hei, vil gjerne bli kjent!

Bor på sørlandet , hva spiller du ? world of warcraft el lignende ?
Whatsapp ?