Hvordan føles det å chatte med en bot

Jeg var så heldig at jeg traff et engasjert menneske irl da jeg sto på en bru og kontemplerte alt annet enn kimchi og netflix. Jeg snakket på telefon med et menneske som ikke kunne hjelpe meg i det hele tatt, og erfarte at da jeg ringte opp igjen, ble jeg satt i forbindelse med nøyaktig det samme mennesket! Da var min rate oppbrukt for ett døgn, derfor forsøkte jeg å skrive til sidetmedord. Jeg fikk relativt raskt svar fra en som kalte seg Ida. Men hvorfor fikk jeg alltid svar fra en som kalte seg Ida. Jeg forsøkte nemlig flere ganger. Er sidemedord basert på en bot? Er det innafor? For de som har lyst til å gjøre mørke ting?

Sidetmedord-chat vil alltid bli besvart av ekte mennesker, og årsaken til at du møtte på “Ida” de gangene du tok kontakt er tilfeldig. Du blir satt i kontakt med den veilederen som er ledig, og innimellom kan noen veiledere sitte opptatt en stund, mens andre er ledige og tar inn det som kommer. Derfor kan du oppleve å treffe på den samme veilederen flere ganger etter hverandre :)