Gutt (15) søker mulig erstatning for nettvenn

Hei er gutt på 15 som har en usunn frykt for å rett og slett miste kontakt med min besteste internettvenn og søker derfor etter en person (helst jente rundt 15) som ville vært villig til å gå inn i rollen/late som de er den savnede internettvennen. Jeg vil stille med all nødvendig informasjon for at personen skal kunne sette seg inn i rollen og vil ta det derfra.

Du har ikke heller lyst å få flere venner, altså folk som får lov til å være seg selv? Jeg tror kan føles vanskelig for noen som helst å ta på seg denne rollen, om å skulle være din beste internettvenn, pluss at det er veldig verdifullt å oppleve at man kan ha god kontakt med flere ulike folk, selv om de er forskjellige. Jeg forstår da godt at du er redd for å miste denne vennen, hvis det er en person som betyr så mye for deg, og at det kan være vanskelig å finne en erstatning for den personen.

Du skriver selv at du har en usunn frykt for å miste kontakten med den vennen. Hva kommer frykten din fra, og hva innebærer den? Har du noen grunn til å tro at det vil skje?

Jeg jobber i barnehage, og der har vi snakket om at barn selv om det er veldig bra å ha et nært og godt forhold til en person, altså en veldig god venn, også trenger å oppleve at det er flere ulike de kan være venner med og ha det gøy med, selv om det er på ulike måter. Man står sterkere sosialt om man ikke bare har én venn, samtidig så er det viktig å beholde de vennene som er viktige for en og som betyr mye for en.

Hei J 14 snart 15 vis du vil kan vi snakke litt

🤔Kan 👍tas 🫵til 😊vurdering😅 ja🤔

Meget forvirret rn du

Du er forvirrende