Gull verdt :)

Har en beste venninne som er god på gi kjærlighet og omsorg og støtte. Sånne venninner er gull verdt:) <3

Det var godt å høre; venninner er som mennesker flest, og ikke alle er like flinke til å være der den dagen man virkelig trenger en venn, så slike vennskap bør man ta vare på.

Håper du får en riktig fin kveld. :)

Du er jo, synes jeg, veldig god på å se fine ting i livet ditt😊. Synes også, som Brian over her, at det er utrolig fint at du har henne😊. Bestevenninnen din😊❤️.

Dét er sannelig sant! 👍😃 Jeg er så glad på dine vegne! Ta inderlig godt vare på ho! 🥰

Tusen takk Brian. Du er fin du også! Ha en fin dag videre.

Tusen takk Leon<3 Du er god! Ha en fin dag!

Tusen takk Tefillah <3 håper sannelig du får en fin dag videre.

Takk for svar - vil bare legge til at jeg synes det er flott å se at du svarer alle i trådene dine; objektivt sett burde det være alminnelig høflighet å respondere på svar man har fått i en tråd man har startet, men her i forumet er det dessverre en god del som ikke bryr seg om dette - folk starter en tråd, uten å engang sjekke svarene; ærlig talt - hva er da vitsen med å skrive og be om råd …?

Så det er mange som kunne ha lært noe av deg hva dette angår; man kommer langt med å ta litt hensyn og vise respekt ovenfor andre.

Ønsker deg en strålende helg, med et stort smil - og lykke til videre med musikken. :)