Fotballag - jeg vet ikke hva jeg skal gjøre

Jeg er Liverpool fan og jeg har også et lag i Norge som jeg heier på, men jeg har blitt interessert i Italia i det siste og vil derfor se på Serie A. Jeg er interessert i å se på AC Milan, men jeg føler psykisk ukomfortabel med tanken på at jeg kanskje kommer til å heie på 2 store lag. Spesielt siden at Liverpool og Milan har kjempet mot hverandre flere ganger. Det føles som at jeg kommer til å bli sett som en fake Liverpool fan av andre.

Jeg er kanskje ikke stor fotball fan, men jeg skjønner at det kan føles litt rart å heie på to så store lag som Liverpool og AC Milan, spesielt med tanke på historikken mellom dem. Men samtidig er det jo helt naturlig å ha interesse for flere lag, spesielt når du begynner å følge en ny liga som Serie A. Det er ikke nødvendigvis et problem å ha flere favorittlag, så lenge det er noe du faktisk liker og føler for. Jeg tror ikke folk kommer til å dømme deg for det, så lenge du ikke prøver å påstå at du er mer dedikert til et lag enn du egentlig er. Følg det som interesserer deg, det er tross alt din egen fotballopplevelse!