Heisann! Jeg skriver her fordi jeg opplever at jeg trenger flere vennskap/bekjentskap. Gjerne relasjoner hvor vi ønsker å gi hverandre tid, oppmerksomhet og mulighet til å være oss selv. Ting som gir meg glede er blant annet: fine samtaler som kan gå hvor som helst, være ute i naturen, trening, yoga, svømming, badstu(vil prøve isbading), bøker, filmer/kino, bowling, telefonsamtaler, historie, psykologi og fotball(som jeg kan komme på nå). Har du samme behov og kanskje en eller flere felles interesser? Da hører jeg gjerne fra deg. Bor i Akershus, ikke så langt fra Oslo.
Også født i 86! :) Kjenner meg igjen i noe av det du skriver. Håper innlegget ditt gav noen resultater? :)
Hei, søker også nye bekjente og bygge opp ett vennsskap basert på tilitt og respekt for hverandre. Jeg bor i Østfold og 55 år gammel.
Føler meg så alene i blant og kjenner den gnage innvendig i blant. Ser vi har felles interesser og mål.
Ha en herlig og fin helg etter beste evne!!
David
Du kan få min e-postadresse etter hvert.
Heisann! Mye like interesser som deg. MEN bor i Finnmark… reiser til Oslo iblant da… men ja. 42 år, dame…
Manchester United ❤️ 😀
Liker meg best ute i naturen 😀
Hei hei 😏
Jeg er invitert til å være være med i publikumsjuryen under filmfestivalen i Haugesund med start lørdag i neste uke. Så da får jeg sett ca 20 filmer som blir sendt på norske kinoer utover høsten.
Så da får jeg sett film samt få noen autograf av div filmkjendiser som kommer.
Kanskje vi kunne dratt sammen på festivalen neste år, jeg er fast gjenganger der hvert år 😏
Dessuten har Haugesund fine utendørs naturskjønne omgivelser samt masse av ting som vi har felles interesser 😏
Hvordan går det med deg? Har du fått kontakt med noen herfra kanalen som du kan få tankene over på noe annet? Hva sliter du mest med. Her er det panikkangst, noe sosialangst samt depresjoner ett at mange av min familie har dødd fra meg Og venner har glidd bort en etter en.
Så jeg får virkelig testet mine komforsoner denne høsten.
Men dit vil nok helt gå bra 😏
Ha en fin uke videre og nyt dagene selv om de synes grå 😏
Håper å bli bedre kjent 😏☀️