Dame 40 fra Oslo søker venner

Hei.
Jeg ønsker å finne noe/noen å være sosial med. Har noen formiddager i uka som jeg kan komme meg ut og møtes evt. Kan også noen ettermiddager,men må jeg prøve å holde meg i nærheten der jeg bor.
Håper å høre fra deg som er interesserte :)

Har lyst å bli kjent, men bor ikke i oslo 😅 og er en del yngre også, 28 år 😅

Hei og takk for svar.
Jeg vil bare si først at kontoen min kommer sannsynligvis slettes imorgen/de nærmeste dagene da jeg selv har sendt mail og bedt om det. Dette var bare en 1 dags test for meg da jeg fort fant ut at jeg ikke ønsker likevel å være medlem her.Men jeg blir gjerne kjent med deg om du ønsker det fortsatt (?)
Skriv gjerne mer om deg selv her. Hvor i landet du oppholder deg og evt du har mulighet å treffes(?). Så skal jeg se om jeg klarer å finne brukernavnet mitt på snapchat(selv om jeg ikke bruker den noe særlig),så kan vi ta kontanten videre der :)

Hei Anon!

Synd at du har bestemt deg for å slette kontoen, men har forståelse for det. Jeg holder til i Oslo området og kunne også tenkt å finne noen å være sosial med. Jeg er 28 år, men alder er ikke noe tema for min del. Har muligheter til å treffes og er ganske fleksibel på det, spesielt nå til juli. Hvis du får tak i brukernavnet på snapchat, kan vi godt holde kontakten og snakkes nærmere der, om vi rekker før brukeren din slettes:)