Ensomheten har fått tatt litt for mye plass i livet mitt, og jeg ønsker virkelig å finne noen som kan gjøre hverdagen lysere. Om du er på utkikk etter en venn å henge med, skriv gjerne
I hvilken landsdel bor du?
Jeg bor på Gruneløkka 🙂
Jobber i Oslo og ser etter nye venner å bli kjent med. Finne på ting og hygge å bare henge sammen
Hva med å møtes i dag på grunerløkka på et koselig sted ? 😀
Vi kan gjøre det på mandag om det går fint? Jeg har hatt ferie så er ikke tilbake før i oslo før i morgen kveld
Du får si ifra :)
Jeg har iallefall tid etter jobb på mandag. Skal gjøre det
Hei!
Hvor bor du? Jeg ser at du også er i samme situasjon som meg. Jeg er også på utkikk etter nye venner og synes det er så fint å kunne finne noen som også ønsker det. Hvis du har lyst, så kunne det vært hyggelig å bli kjent! 🌸
Jeg bor på Grünerløkka, det hadde absolutt vært fint å møtes og bli kjent. 😊 Vi kan gjerne finne et tidspunkt som passer, og du kan gjerne foreslå når og hvor!
"Jeg bor i Hamar, så det er et stykke unna deg, men navnet ditt virket kjent 😊 Er du også kurder? 🇹🇯
Nei, jeg er ikke kurder 🙂. Selv om du bor et stykke unna, kan vi jo fortsatt møtes om du tilfeldigvis er i Oslo en dag. Jeg lover å være en god guide (eller i det minste prøve)! 😊
Kan sikkert adde deg på snap så vi holder kontakten 🙂
Legg til kittelsrud94 på snap
jeg får ikke deg opp på snap?🙁
Mente Andykittel94
“Hei! Takk for invitasjonen. Jeg er åpen for å møtes i helger. Når jeg er i Oslo, vil jeg kontakte deg så vi kan planlegge å henge sammen. Gleder meg til det!”
Kan sikkert legge deg på snap om du har det ?
Jeg bor også på grunerløkka. Kommer rett ut av et samlivsbrudd og trenger nye mennesker i livet mitt. Er 35 år og tar gjerne en kaffe/øl/spasertur evt. alle tre på engang!