Vet ikke vil ikke vite

tanker er bare tanker de flyter en etter en det er ikke lett å la gå de som bare skal gå eller holde fast de som bør holdes fast then you are lost in the sea of thougts

why do I like to speak in english? why is language connected to ones image of self and realtions to the world? hva vil man få hvis man drukner alt og tar det som er igjen? får man det som best passer en eller det verste av alt som var der?

learning languages can give one of the reasons to cause an identity crisis

jeg lever alene har altid gjort og kommer altid til å gjør det i alle mine livssituasjoner har jeg valgt muligheten hvor jeg minst treffer andre hvor jeg minst blir lagt merke til hvor jeg minst trenger å forholde meg til andres tanker og følelser og holdninger jeg lever egentlig alene hva enn jeg gjør og forstår logikken og hvofor jeg ender opp slik jeg føler så mye jeg tenker så mye og det beste er at jeg kan gjør det uten at det vil ha en påvirkning på noe

the moments between the storm of thoughts and feelings and considerations feels so relefing as long as there is moments like this nothing really matters