Venninner på Skedsmo/Lillestrøm

Hei!
Vi (jeg og min mann 32) er relativt nytilflyttet til området på Skedsmokorset (fraflyttere Oslo). Jeg (kvinne 30 år) har ikke noe nettverk her, og søker derfor andre som er interessert i å danne nye bekjentskaper :-) Vi fikk vårt første barn for i underkant av et år siden, så gjerne noen i samme fase av livet. Far skal straks ut i pappaperm, så videreformidler dersom andre i pappaperm vil bli kjent.

Hvis ikke spør jeg primært for meg selv, etter andre kvinner som kan snakkes litt her og der og bli kjent :-) Her dominerer småbarnslivet hverdagen, men jeg liker å se på film, gå tur, strikke, dyr og av og til spille litt med gubben.

Hei jeg er en god del eldre en dere 47 . Ønsker å bli kjent og kanskje om vi finner Tonen så kan jeg se om min samboer på 52 har lyst å bli kjent med dere . Er mere jeg som skriver her men han har lyst å bli kjent med flere han også . For vi kjenner ikke så mange . Jeg er glad i å finne på ting sammen med gode venner . Jobber i barnehage så jeg er veldig glad i barn . Kino . Ut å spise trene . Brettspill reise .