Søker venninner :)

Hei! 😊

Søker etter nye venninner. Om det enten er å bare snakke sammen eller å finne på ting med senere etter å ha blitt kjent.
Jeg har unnvikende personlighetsforstyrrelse, så det er vanskelig å bli kjent med nye folk. Kanskje det er noen her som kan relatere til det og som også ønsker nye venner.

Jeg er kvinne på 28 år og bor i Oslo :)

Jeg er kun på utkikk etter jentevenner.

Hei😊

Jeg søker også etter nye venninner.
Jeg har også litt vansker med å bli kjent med nye folk.

Jeg er her vis du vil snakke og bli bedre kjent

Hei Sara! 😊

Jeg er ei 59 år gammal gift kvinne, helhjerta for Herren, som du kan ta kontakt med hvis du vil.

Hei! :) så hyggelig

Har du dis**** (må skrive det slik så meldingen blir godkjent hahah)? kan godt snakke der

Heihei! 😊

ja, så flott. Men er du kvinne? hvor gammel er du? :)

i så fall, har du dis****? Vi kan snakke der.

Skjønner ikke hvorfor jeg ikke kan skrive navnet til plattformen uten at meldingen må bli godkjent først 😅

Hei igjen Sara. Jeg skal sjekke om jeg ennå har en konto der. ☺️

Jeg husker nå at jeg ikke følte meg trygg der, akkurat som jeg ikke gjorde på FB, så jeg gikk ut derfra. Jeg fant også nå en artikkel på Telenor at man bør være ekstra forsiktig ⚠️ på slike nettsteder, da dét kan være hackere der inne, så jeg tør ikke å gå inn der igjen, sorry. ☺️

Heisann!

Kan SC være en mulighet? Åpen for å bli kjent 🌼

Jeg er kvinne og er 40 blor 41
Jeg vet ikke hva dis**** er så jeg er ikke der

Hei! ☺️

Jeg har dessverre ikke sc eller fb lenger. Jeg lagde nylig en disc*** bruker for å eventuelt snakke der :) Hvis du noen gang lager en bruker der så er det bare å si ifra 🌸

Hei jeg er jente 21 har du lyst til å bli kjent

Hei ☺️ ja, vi kan bli kjent

Har du disco**? :)

Hei! 😊

Så hyggelig, men er du kvinne? er på utkikk etter jentevenner.
Hvor gammel er du? :)