Søker etter en kjæreste

Åpentsinnet og Hyggelig singel mann som blir 31 den 15. Januar 2024 som er veldig omsorgsfull, omtenksom, varmhjertelig, godhjerta, kjærlighetsfull, ærlig, morsom, vennlig og trofast mann.

Det jeg liker å gjøre: dra på kino, høre på musikk, dra på kafee, dra på restaurant, farte rundt med bilen min, gå turer, reise, se på tv, slappe av hjemme på sofaen, ta meg alkohol når muligheten byr seg og er absolutt åpent for nye ting å gjøre.

Jeg er virkelig flyttbar om jeg finner den rette. Avstand er absolutt ingen og ingenting problem for meg nei, ikke i det heletatt nei.

Er det noe du lurer på så bare å ta å sende meg en melding!

Søker etter en Åpentsinnet, Hyggelig og Trofast kvinne ifra 18-45 år i hele landet.

Hei du. Såg du skrev her og fikk lyst å svare deg.
Jeg er ei singel dame på 44 år, og er og ei positiv og snill ei. er som deg omsorgsfull og bryr meg om andre mennesker. Vil alle det godt.
Liker det mye samme som deg, lese og musikk og film, finne på ting og kose meg hjemme.
Er rolig men er humoristisk og liker å le.
Har en katt jeg bor med. Så om du har lyst å bli litt bedre kjent så hadde det vært hyggelig. Jeg bor litt utenfor bergen, hvor bor du?

Vil så gjerne bli kjent med deg. Bor litt utenfor Bergen jeg også. Sorry for seint svar

Hei du. Sorry ble sent svar her og. Vært litt mye greier de siste dagene. Åja du bor i nærheten ja. Da er vi jo ikke så langt fra hverandre. Hvordan har du det i påsken da? rolig her nå men vært litt mye de siste dagene. Været er kjedelig og ikke noe kjekt. Så har du vært lenge alene da? Jeg har vært alene en stund men stresser ikke da. Men kjekt å bli kjent og se om noe kan skje. Men du syns ikke jeg er for gammel da? håper du har en fin kveld :)

Skjønner. Ikke noe gammel du nei. Nei Nei

Ok bra det da, Men du er jo litt yngre enn meg så vet ikke om du har erfaring med eldre damer? du gjør i dag da? Må en tur på butikken i dag.

Vært i forhold med eldre kvinne. Slapper av idag. Hva styre du med idag da. Ja butikken er jo stengt imorgen og på Mandag så

Ja skjønner. Ja er godt å slappe litt av ja. Har sittet i en tlf litt så må snart ut en tur. Ja selv om butikkene er stengt et par dager så er det jo krise for mange hehe. Handler som gæringer. Hva skal du resten i påsken da?

Skjønner. Kjede meg resten av påsken å være helt alene og ensom

Ja det er jo kjedelig da. Har du ingen å være med da?

Absolutt ingen å være med nei

Det er jo trist å høre. Har du ingen familie heller? Men hva gjør du i livet ditt?

Ikke her nei

Nei har ikke så mange jeg heller så. Men hva driver du ellers med og hva liker du å gjøre på?

skum93, det var litt rart, e og blei 31 år 15.jan i år. Jente fra Ålesund. Kordan går det idag?