Kem æ e og ka æ søker: Æ ser etter en kvinne æ kan dele hele livet mitt med. Mitt mål e å finne en livspartner som vil stå ved min side i både gode og onde dager helt inntil døden skiller oss ad. Æ ønsker et seriøst, trygt og varig forhold bygget på ekte kjærlighet, gjensidig respekt og tillit.Min drømmepartner: Æ ser etter en kvinne som e ærlig, lojal, positiv og trygg på seg sjøl. Du må ha et godt hjerte, være emosjonelt moden og vise omsorg for menneskene rundt deg. Det e viktig for meg at vi løfter hverandre opp, har god kommunikasjon og setter pris på hverandre i hverdagen.Ka æ absolutt ikke søker: For at et forhold skal fungere for meg e det enkelte personlighetstrekk som overhodet ikke passe inn i mitt liv verken som partner eller som venn. Æ tolererer ikke uærlighet, utroskap, falskhet, kontrollering eller voldelig og truende oppførsel. Æ trives best med åpne, positive og trygge mennesker og ønsker derfor ikke en relasjon preget av ekstrem sjalusi, drama, manipulasjon eller negativitet.
Er du helt sikker på at denne siden er riktig sted å lete? De fleste lykkes ikke med nettdating. Men jeg håper du finner den kjæresten du beskriver.
Du forventer mye av Den Andre. Men hva har du å tilby selv?