Søker etter ekte kjærligheten med en kvinne 18-45 År

Kem æ e og ka æ søker: Æ ser etter en kvinne æ kan dele hele livet mitt med. Mitt mål e å finne en livspartner som vil stå ved min side i både gode og onde dager helt inntil døden skiller oss ad. Æ ønsker et seriøst, trygt og varig forhold bygget på ekte kjærlighet, gjensidig respekt og tillit.Min drømmepartner: Æ ser etter en kvinne som e ærlig, lojal, positiv og trygg på seg sjøl. Du må ha et godt hjerte, være emosjonelt moden og vise omsorg for menneskene rundt deg. Det e viktig for meg at vi løfter hverandre opp, har god kommunikasjon og setter pris på hverandre i hverdagen.Ka æ absolutt ikke søker: For at et forhold skal fungere for meg e det enkelte personlighetstrekk som overhodet ikke passe inn i mitt liv verken som partner eller som venn. Æ tolererer ikke uærlighet, utroskap, falskhet, kontrollering eller voldelig og truende oppførsel. Æ trives best med åpne, positive og trygge mennesker og ønsker derfor ikke en relasjon preget av ekstrem sjalusi, drama, manipulasjon eller negativitet.