Synes det skulle vært mulig å slette egne innlegg😅
Dette lar seg gjøre allerede nå; hvis man som innlogget klikker på “…” til venstre for “Svar” under innlegget man har skrevet, får man opp flere valg, og klikker man på søppelbøtte-ikonet, kan man slette hele innlegget.
Men dette kommer jo opp?
“Du har ikke tillatelse til å slette dette emnet. Hvis du virkelig vil at det skal slettes, rapporter emnet og skriver en begrunnelse slik at en moderator kan vurdere forespørselen din”
Fikk slettet en kommentar jeg hadde skrevet på en annen person sitt innlegg, men ikke mitt eget innlegg😅🤷♀️
Helt korrekt.
Metoden jeg beskrev, fungerer dersom man man vil slette egne innlegg som svar på tråder andre har startet (redigering ser ut til å bare være tilgengelig i løpet av de første 24 timene etter at innlegget er skrevet), men av en eller annen grunn er det ikke mulig å slette en tråd man selv har opprettet, selv om ingen har svart på den enda.
Så du har rett - ikke spør meg hvorfor det er slik; synes for øvrig at oppsettet her teknisk sett er temmelig rotete, og dette er en av tingene som kunne forbedres med tanke på at folk som skriver her, sikkert hadde sett nytten i dette hvis man spontant skriver noe sårbart man ønsker å slette i ettertid.