Heisann. Noen som vil slå av en prat .Om alt fra vær og vind, mellom himmel jord eller det lyse og mørke?
Kort om meg jente (dame?) På 30 år. Bor i øvre delen av “østfold” .
Interreser som bøker/lydbøker/podcast. Film,musikk matlagning ,spill og litt sånn diverse.
Dagen har vært ganske bra, ja. Jeg fikk til å presset meg selv til å gå en litt lengre tur og nå sitter jeg og nyter en ganske spennende serie. Det regner her så det er litt fin koselig stemning for øyeblikket :)
Hva med deg? Hvordan har dagen din vært?
Jeg pleier egentlig ikke å gjøre så mye i helgen. Har vært litt dårlig på å komme meg ut og å finne på finne på ting. Siste helg så leste jeg egentlig bare en bok som jeg syntes var spennende.
Så gøy at du liker å bake! Hva tenkte du å lage?
Jeg prøvde forresten å sende deg en PM. Fikk du den opp? Ellers så kunne vi tatt praten over der hvis du har lyst?
Jeg skjønner meg egentlig ikke helt på denne siden enda, men jeg mener man kan chatte privat også?
Det hørtes koselig ut. Ble resten av en film her. Usikker på om jeg skal sette på en ny eller bare zappe litt.
Veldig greit med rolig helger å. Prøver på det selv men brått er det mandag igjen . Tenkte å bake grovbrød og fletteloff, boller av noe slag og kanskje noen pizza snurrer .
Ikke blitt så klokk på den nhe siden heller .