Hei!:)
Det hadde vært veldig hyggelig å bli kjent med noen med samme interesser som meg. Du kan skrive ned dine favoritter innenfor spill, musikk, film, serier, podcaster og mer på melding til meg. Håper vi skrives:)
jeg liker thriller og sånt i filmer
For meg innen film: splatter, Fantasy, syfy,horror, comedie, mørke musikaler, generelt filmer med en mørk atmosfære, filosofiske filmer innen de fleste sjangere
PC spill: jeg liker egentlig nesten alt, men det er noen spil jeg ikke orker i større mengder, men med jevn variasjon, det aller meste. Populære ting jeg er minst glad i er, wow, lol,og mye av sportsspill.
Musikk: litt av absolutt alt. Men har en liten kjærlighet til sanger som gir hint av mørk atmosfære, og sanger innen Rock/metal sjanger, men jeg kan like lett høre på pop, blues, Irsk drikke musikk, humor sanger, rap, osv.
Skulle gjerne klart det, men klarer ikke å fokusere på podcaster, går glipp av 50% av det 😂 fungerer om de har tatt opp video av podcasten.
Serier: litt samme som på alt det andre, men tipper ofte mot fantasy, komedie, mørk atmosfære. Er ikke ofte fan av krim, det synes jeg ofte blir kjedelig i lengden.