Psykisk stress for en med epilepsi sjelden god kombo

Her sitter jeg å summer meg etter dager med trening, tanker for fremtiden å stress som førte til anfall idag.
Jeg nærmer meg 40 ( neste år ) å har hatt epilepsi å kommer nok å til å leve med det hele livet helt siden jeg var 6 mnd gammel.
Dog skal sies da jeg ble jo operert for dette i 1996 så de største anfallene er borte men , blir jeg over-stresset så kan det komme noen - det som derimot er slitsomt er ja får anfall sjeldent men , er såpass sjeldent at jeg blir like overrasket hver gang det skjer …får anfall kanskje alt fra 1-2 ganger i året om ikke enda sjeldnere…så sier litt.

Er forsovidt ingen spørsm her men , bare for å skrive ned tanker å følelser her å nå , drømmen er jo å gifte meg med verdens beste partner i 2026 å de sier jo at det ordner seg for snille jenter og gutter så krysser fingrene for at alt vil gå som jeg håper på.

Uansett med disse tankene ønsker jeg dere som leser dette en flott kveld å videre flott uke =)

Er lei for det du skrev. Høres ut som du har ikke det lett. Forstår godt med at du ønsker deg bedre liv. Har ikke Epilespi selv, men kjenner noen som har det. Er tungt.
Ser også at du sa du bekrymrer deg om framtiden. Er det noe spesielt du er bekrymret for?
Har du noen du kan prate med om?
Håper det går bedre nå for jeg ser at du skrev i mars. En stund siden.
Varm tanker og klemmer fra meg❤️