Mann uten nære venner - Fredrikstad

Jeg bor i Fredrikstad og har ingen nære venner. Har deltatt på flere sosiale møteplasser her i byen, men der kjenner folk hverandre fra før av og de trenger ikke flere venner. Svært mange på min alder har både barn og partner, mens jeg er singel og har ingen barn.

Har flere en lignende livssituasjon? Hva gjør dere for å oppleve “framtidshåp” og relasjonell nærhet?

• Mann, 29 år.

Hei! Mann 35 her i lignende situasjon.

Bra du oppsøker litt møteplasser da. Du må gjerne sjekke med kommunen også, har nok mange gode tilbud der.
Begynte selv på litt sånn frivillighets tilbud og har nå ihvertfall litt samtaler i den forbindelse med folk.

Ellers det å finne seg en hobby som har noe form for oppmøte/ klubb kan jo være veldig alright. Begynte selv på et knivkurs på høsten der folk samles så da har en jo litt å se frem til.

Kan gjerne legge meg til på snap om du bruker det, jeg bor vel en 40min unna Fredrikstad og er nå innom der med jevne mellomrom. eriks-90 heter jeg der 🙂

Hva har du prøvd. Fredrikstad her også med mye kunnskap om aktiviteter. Hva liker du?

Jeg er alene her i Fredrikstad, kjenner så og si ingen. Har isolert meg en del. Så du er ikke alene hvis det hjelper :) Kvinne 30