Heii mann 41 år bor i Sarpsborg. Vil gjerne bli kjent med nye mennesker.
Hei. Kan sende mail hvis du vil
Jeg bor i Sarpsborg jeg også, hadde vært hyggelig å treffes. Er 45 år..
Heii mann 41 år bor i Sarpsborg. Vil gjerne bli kjent med nye mennesker.
Hei. Kan sende mail hvis du vil
Jeg bor i Sarpsborg jeg også, hadde vært hyggelig å treffes. Er 45 år..