Mann 41 søker venner

Heii mann 41 år bor i Sarpsborg. Vil gjerne bli kjent med nye mennesker.

Hei. Kan sende mail hvis du vil

Jeg bor i Sarpsborg jeg også, hadde vært hyggelig å treffes. Er 45 år..