Hei og hå, 😊 M26 student, bosatt i Trondheim og er fra Mo i Rana
Som med en del andre, så har jeg kanskje benyttet alt for store deler av livet mitt til å tilbringe en del tid alene. Har kjæreste (samboer), som jeg trives godt med, men ønsker også å skaffe meg et nettverk utenfor. Har egentlig ikke hatt noe problemer med å prate med folk, har vel bare ikke gått inn for å bli ordentlig kjent med noen etter ungdomsskolen 🤔 Har folk jeg prater med i ny og ne på Snapchat og den slags, men utover det er det svært lite, og dette er ikke personer jeg møter til vanlig. Så dette er noe jeg ønsker å bli bedre på, og kanskje bli tryggere på meg selv i samme slengen!
Fritiden min nå går mest til studie («Voksnes læring», masterskriving det neste halvåret), være med samboeren, veldig mye fotballtitting, litt trening (her kan jeg bli flinkere) også jobber jeg for en frivillig hjelpechat. I tillegg er jeg ganske aktiv på X (Twitter) hvor jeg kan scrolle leeeenge. Utover dette så er jeg veldig åpen for nye ting, så er ganske nysgjerrig av meg
Hvis du ønsker å bli bedre kjent, så er det bare å ta kontakt 😊 Kan hende jeg er litt dårlig til å opprette kontakten selv 😬