Hei:) oj…dette ble litt vanskeligere enn jeg hadde sett for meg…jeg vet ikke helt hva jeg skal skrible, men jeg kan gjøre et forsøk. Jeg er ei kvinne på 41 i Drammen som søker nett-venner og vennskap med noen omkring samme alder som meg:)
Det er jo litt opp og ned, og med en senior hund i hus som har vært en del syk i det siste så har det også vært litt ekstra å tenke på, men noen fine turer har vi også hatt når formen hans har vært fin :)
Hei mann på 57 tar kontakt og ønsker å ha noen å prate med da jeg kan føle meg ensom jeg har mine inntereser som brettspill og Netflix og lage god mat sammen vil gjerne at du sender meg noen ord
Hei hei , jeg skribler gjerne litt er mann 42 , bor på vestlandet , jeg er litt som deg føler det er litt vanskelig dette her men man må jo bare stupe i det så går det sikkert bra 😅 si hei igjen vist du føler for å skrive videre
Jeg tenker litt på det som gammeldags brevvenn. Har tidligere hatt kontakt med ei i 10 år men sykdom stoppet henne i videre kontakt og jeg savner veldig noen å bare prate med. Av og til er vi glade, noenganger er dagene tunnge og ensomme og uansett så er det fint å dele dagens hendelse. Skriver gjerne om noen har lyst💫✨