Hei. Store barn som flytter ut og jeg har ikke kontakt med “gamle” venninner. Savner en god venninne til å trene med, gå tur med, cafe og gode samtaler. Føler meg til tider ensom. Bor du i området Oslo - Asker? Ta gjerne kontakt
Hei dame på 47 her ser etter gode venner ., vil gjerne bli kjent med deg
Hei. Så hyggelig. Skulle vi tatt en kaffe etter jobb en dag? Mvh Blomst😊
Hej ja jeg er like dan anner ikke om jeg får til å sende denne meldingen ikke datageni jeg . Prøver å håper du får den . Gjerne møtes ja Skal til Oslo på mandag etter Jobb hadde det passet for deg
Hei. Før vi ses: hva er dine interesser? Ønsker så inderlig å møte en «likesinnet» så kanskje lurt å kartlegge?😊
**hei kanskje lurt det å skrive litt om seg selv. Jeg er 47 bor på Jessheim sammen med min samboer og to store barn på 20 og 21 så tiden flyr .du hadde også barn syns jeg jeg leste . Ellers er jeg en stille og rolig dame litt sjenert i store forsamlinger men jobber med det. Er lettere syns jeg når det er få personer da er jeg ikke sjenert . Var mere sjenert før jeg fikk barn en gjør jo alt for Barna sine så da måtte en begynne å forandre seg å glemme den beskjedenheten litt . Ellers jobber jeg i barnehage som jeg elsker av alt på jord .interessene mine er se på tv .kino . Cafe eller ut å spise . Reise . Egentlig glad i konserter men det er blitt lenge siden nå. Trene . Bingo og veldig glad i brettspill scrabble spill og ellers finne på ting med gode venner . Vil du skrive litt om deg selv . Ha en fin dag **
Heisann. Jeg er en dame på 50 som har det på samme måte. Har 3 voksne barn og et vakkert barnebarn. Men sitter alene og trenger virkelig en venninne som jeg kunne ha opplevd nye ting med. Bor i Jessheim.