Kvinne 32 søker veninne, Kristiansand

Hei!
Jeg flyttet til Agder fordi jeg møtte min nåværende samboer, dette skjedde i 2020 under corona. For å si det mildt; det var virkelig ikke lett å " integrere" seg ordentlig i Kristiansand da, i tillegg jobber jeg hjemmefra også er jeg en introvert som egentlig ikke trenger mye sosial stimuli, men jeg merker at jeg savner de veninnene mine nordpå, så jeg savner vell egentlig en venninne å " shoot the shit" med, dra ut på byen med for litt hyper sosialisering og ellers gjøre andre ting hvis vi har noe vi kunne gjort sammen. Jeg liker å være ute i naturen, elsker dyr, liker trening og aktivitet men har ikke oppsøkt det ute enda.
Jeg har en liten hund<3.
Jeg er nok litt nerd, liker kunst, male, skrive, sci fi, Tetris<3 , sminke og parykker også har jeg altså nå begynt med matematikk, min største frykt er blitt meget INTERESSANT! D er helt sprøtt! .
Anyways, er en observatør, har temmelig små behov for å dømme andre, er lærelysten og nysgjerrig, er en vanntett venn:).
Jeg har ikke barn og vil ikke ha barn, så skulle en kvinne befinne seg i samme posisjon - enda bedre (!) :)
Har ikke noen alderskrav, jeg ser etter noen med litt futt i seg å kansje litt adhd som meg, kvinner som er glad i seg selv.
Da prøver jeg! Har aldri brukt denne siden, men jeg klarer ikke facebook, her kan jeg brutalt bare formidle hva jeg ser etter!:).
Håper å høre fra noen:).
Jeg bor noen små km utenfor Kristiansand by*