K29 i Bergen søker venner

Jeg er på utkikk etter en venninne i Bergen som jeg kan bli kjent med. Vil gjerne kunne snakke åpent om psykisk helse, da jeg føler at dette er vanskelig. Savner å gjøre ting med andre, men savner nok mest å kunne dele dype tanker med noen.

Jeg liker å trene, sy og se på serier. Ikke viktig at personen har samme interesser. Ser helst etter noen rundt samme alder, men er åpen for andre også.

Hei!

Ser du kikker etter venner i Bergen. Jeg er M32 fra Bergen, og jeg prater gjerne med deg om du vil. Har ikke særlig mye tid til å treffes da jeg har to ganske små barn, men å chatte litt er alltid hyggelig :) Gjerne om psykisk helse, da jeg også synes dette er vanskelig å snakke om med vennene jeg har fra før. Gi en lyd om du har lyst til å prate litt da :)

Mann på 30 her. Det kan ofte være best å snakke om slike ting via internett, mange klarer å ordlegge seg bedre da, så hvis du ikke finner noen i Bergen, så prøv å prate med noen her på siden f.eks. :)
Ser Snøggbåt også er tilgjengelig for å chatte, så da har du allerede to stk du kunne diskutert med. (Bare å sende meg melding, men er ikke sååå ofte her) :)