Jente14 har ikke venner, trenger noen

jeg har aldri vært god med venner, jeg har ingen venner i virkeligheten og har vansker med å stole på folk. jeg føler meg desperat for å ha en venn, jeg greier ikke å snakke med folk irl fordi jeg blir ofte mobbet, jeg blir kalt “emo” osv. jeg ser annerledes ut, er ikke pen og det vet jeg, har fjes piercings og har dårlig selvsikkerhet, jeg håper virkelig at noen vil snakke med meg (^-^)jeg liker rdr2, metal musikk, radiohead, the owl house, sally face, life is strange, bojack horseman og andre ting. jeg bruker mest discord appen for å chatte med folk :) jeg blir 15 i juni, og spiller gitar. er ikke dry selvom jeg ser litt ut som det. jeg har 2 hester MEN er ikke sånn “Hestejente” ^_^

jaa!! vil ikke helt si hvor jeg bor men er rundt i buskerud :)

jeg kan adde deg, heter maiken foresten

Hei💗 Du høres ut som en spennende jente!💗 Vil du bli litt bedre kjent?💗 Jeg er en jente på 13 å blir 14 nå iår💗 Er fra bergen❤️ Du kan få nummeret mitt så kan vi snakke der?💗

Hei, er en jente på 14år, trenger også noen å snakke med jeg er også veldig glad i life is strange🌀 og mange andre ting om du vil kontakte er det bare å skrive det❤️