J27 i Oslo

Hei. Søker venner å oppleve gøyale ting med. Har slitt med ensomhet osv i over 10 år. Har ingen venner og aldri hatt det. Så vær så snill å ta kontakt med meg hvis det er noen som trenger en venn.

hello !
i just saw your post and tbh im struggling with loneliness asweel
i do not speak norewgian and im not from norway if u dont mind this we can be an online friends we are almost at same age to have a cool conversations ! im m28 actually
have a nice day !

Hei! ☺️

Blir gjerne kjent hvis du vil.

Er kvinne på 28 år og bor i Oslo.

Send meg gjerne en melding.

Mann på 27 år hær bor i troms. Men hvis du vil så kan vi være venner på snapchat😊

Hello! Yes, would be lovely

Hei! Ja, det hadde vært hyggelig!

i sent u text !

Heisann!

Mange måneder for sent, kanskje, men jeg kunne også tenkt meg å bli kjent med noen gode mennesker. Send meg gjerne ei melding om dere vil bli kjent med ei til. Glad i dyr og friluftsliv. J27 :-D

Hei!
så hyggelig :) beklager litt sent svar.
Man får ikke sendt private meldinger her lenger, og jeg har dessverre ikke sosiale medier, så hvordan gjør vi det her hahah
Kan eventuelt fikse messenger ☺️

Vil gjerne bli kjent med begge :)