J24, mistet en del venner da folk flytter hit og dit, har noen få men avstanden gjør det vanskelig å treffes…
Jeg er for tiden sykemeldt, men skal tilbake til jobbene mine forhåpentligvis snart!
Har ikke så mange hobbyer, men trener litt, liker å gå tur, spiller litt playstation innimellom, digger å se serier når jeg får tid til det.
elsker dyr! har 2 katter nå og hatt hunder i oppveksten. Flyttet hjem til foreldre etter brudd med en ex (litt for å spare penger ahah).
Elsker å være spontan, og sier aldri nei til eventyr!
Sååååå ja? jeg vet ikke hva mer jeg skal tilføye, men om du føler du liker noe av det samme eller bare trenger en en venn så send en melding! Jeg biter ikke! ahahah
Ta gjerne kontakt om du vil prate få en venn som man kan prate fortrolig med
Hei, jeg vet ikke om du har lyst, men jeg er en mann på 45 fra Vikersund og jeg trenger noen å prate med, kanskje gå ut med på turer eller bare sitte å skravle med. Jeg har låst meg litt i tanker og føelser og jeg vet helt ærlig ikke om noen som kan hjelpe… jeg vet ikke hva jeg søker, men noen utenfor som kan være en støtte og jeg vil selvfølgelig gi den samme støtten tilbake. Jeg er ikke en person som tar, men gir mer enn jeg får tilbake og det er i grunn min store svakhet.
Ville bare skrive å si hei og om du har lyst å bli kjent så skriv gjerne. Jeg er ny her på denne siden :)