J21 fra Viken

Søker både nettvenn og irl venn! Bor i ringerike og liker å gå turer, lage mat, se på dokumentarer, spesielt innenfor truecrime. Send meg en melding davel😊

Hei. Ut ifra navnet ditt er jeg jo en del en eldre enn deg, dame 36 her, fra Drammen. Men liker de samme tingene som deg, elsker å gå turer,faktisk mye fin natur her, kokebøker kan jeg fortære på 123, til familiens store glede:) Dessverre sliter jeg med mye depresjon og angst(er hvertfall detd e hvitkledde har valgt å sette som stempel) prates gjerne på nett:) hvor i ringerike bor du?

Hei, jente 22 her :)) Har de samme interessene som deg, og bor også i Ringerike (Hønefoss)! Studerer i Oslo, og kjenner ikke så mange som bor her i byen, så hadde vært veldig hyggelig å bli kjent 🤩

Send meg gjerne en pm, vet ikke helt hvordan selv😅😅

Hei! Vi er ett par som bor i Lunner. Ta gjerne kontakt hvis du vil finne på noe. Vi er 25 og 28, og vi har bil :) Ser at vi deler mange interesser. Jeg (jenta) liker å lage mat, og vi liker begge to å gå turer og se på filmer, serier og dokumentarer :)

Hei på deg :) Hvem er du for ei a?

m38 hønefoss her =)

Nå er jeg en del yngre enn deg men er 16 og bor i Hønefoss sentrum på hybel

Hei, var det deg jeg skrev med før? Jeg husker ikke og beklager om jeg tar feil, men har du lyst å prate med meg? Jeg trenger noen å prate med om ting… om du har lyst

Jeg tror ikke jeg har snakket med deg før… men prater gjerne

Hei, koselig at du skrev tilbake. Jeg forstår ikke helt hvordan denne siden fungerer for den er litt forvirrende og jeg er ikke sikker på om det jeg skriver er synelig for alle eller bare oss? Uansett :) Koselig at du skrev og vil gjerne bli kjent med deg her og er det noe du vil prate om så skrive gjerne tilbake når du har tid og lyst så kan vi ta ting fra der :)