J18 trenger en større vennekrets

Hei!
Jeg er en jente på 18 (blir 19 i år så er 06)
Jeg bor i Bergen og har et parr gode venner her, men savner noen å sosialisere med. De vennene jeg har her er ganske introvert alle sammen, og jeg er ganske ekstrovert.
Ønsker noen å dele samtaler og latter med, kjønn og alder har absolutt ingenting å si for min del.
Jeg liker å game, se på serier eller filmer, gå koseturer, trene, male, egt det aller meste som er sosialt.
Gjerne send en melding om du vil bli bedre kjent😇

Hei leste litt om dg her inne jg er kar på 47 år ups håper ik dt skremte dg no🤪🤣 jeg ønsker og bli bedre kjent md dg hvis dt sku være av nysgjerrighet jg er jordnær rolig drikke ik alkohol røyker har egen bil eget hus god ordnet økonomi, god sans for humor og er veldig direkte av mg men ellers rolig type liker musikk hører mye på dt i tia mi, liker godt turer i skog og lange spontane bil turer md min xc60, jeg har to hærlige maine coon pusekatter en gutt og en jente. Har mye mere hvis du lyst og høre mere om så håper jeg hører igjen i fra dg😊 mvh Silverwolf R😊

ELSKER Maine Coon katter! Blir gjerne kjent😋

Hei så kjekt og hører i fra dg 😊
Ja mine maine coon pusekatter er ik den aller største rasen men oasselig stor nok også er de svært tillitfull og vil bare ik få nok md kos og kjærlighet så de er mine kjære barn kan man si 😀😻😻 hvor i landet er dt kommer i fra hen jeg er i fra vestlandet ska flytte til aurskog har kjøpt mg ett hus der nede no så dt blir artig og prøve dt ny plass osv. Er ett opp oussing prisjekt men jg er alt mulig type fikser alt i en fei he he kjekt du ønsket og bli bedre kjent md mg du kan og treffe mg på epost rav4_2016@outlook.com. hører igjen i fra dg jg da😆😆
klemz Silverwolf R