Hvilket kroppspråk er dette?

Jeg er ikke sikker på hvordan jeg skal ordlegge meg. Men hva kan det bety når en mor løfter opp brystkassen sin, til sin datter? Betyr det at hun er stolt av datteren sin?

Situasjonen var sånn at vi sto på kjøkkenet. Jeg lagde middag og hun noe annet… Hun stilte seg vedsiden av meg (hun skulle kaste søppel, og jeg sto litt i veien). Jeg så henne, hun smilte til meg og så på meg. Hun sto liksom ganske sånn strak og “stødig” - med brystkassa oppover, rettet “mot” meg liksom.
Jeg var ganske engstelig den dagen. Hadde en dårlig dag. Og sliter med å se folk i øynene pga angst… så turte liksom ikke å se så mye på henne/i i øynene hennes, og ble litt “skremt”/overrasket av dette. 😅🤨

Høres ut som en manipuleringsteknikk dette her. Ikke godt å si hva det betyr. Jeg hadde løpt alt jeg kunne og aldri sett meg tilbake.

Vet ikke helt. Hvordan kan vi Vite Sikkert. Kan Hun Ha Blitt mer enn Vanlig Kåt av Feriedager Og ville ha Det Motsatte kjønn inn i Seg. Det tror jeg. Hvorfor ikke?

Så skal vi ikke glemme at det er kortere deppe tid i julen en i påska

Som hobby-lingvist vil jeg si at det godt kan være avhengig av hvilken kultur og hvilket land man kommer fra.
En, av sikkert flere, klar betydning innen Norsk kultur: Det er en måte å si at “jeg er veldig sær og rar”.