Harald, 36 år, kreativ og glad i natur, søker venner i Bodø/Nordland

Hei Alle,
Jeg er fra Danmark og har bodd 7 år i Norge. Det siste året har jeg bodd i Bodø, men har ikke funnet noen nære venner her siden jeg flyttet hit. Etter å ha bodd 6 år i Trondheim flyttet jeg opp hit for å være nermere Lofoten og den fine naturen der samt den flotte naturen som også finnes i Bodømarka. Elsker å gå på ski (langrenn) og om sommeren er jeg glad i å vandre samt å bade. Er generelt opptatt av bærekraft, natur og dyr og har noen få potteplanter som jeg forsøker å holde liv i nå i mørketida. ;)

I tillegg er jeg interessert i musikk, spiller gitar, bass, ukulele og litt piano og synger også. Er utdannet billedkunstner og jobber med video/film, tegning/maleri, skulptur/installasjon og mye annet. Skriver også dikt og er veldig glad i å lese, både fiksjon og fakta.
Søker venner å henge med som enten er interesserte i noen av de samme tingene, eller kanskje i noe helt annet, men som synes ovenstående høres gøy eller spennende ut. Ser meg selv som ganske alsidig interessert i mange ting - også en masse ting jeg ikke har nevnt her. I tillegg er jeg veldig god på å lytte, noe som jeg synes er en veldig viktig egenskap til en venn.

Er veldig glad i å lage mat, spesielt til andre. Lager bare vegansk/vegetarisk mat, men inviterer gjerne på middag. Ting jeg liker å gjøre med vennene mine er å gå på kafe, gå turer, se utstillinger eller gå på konsert, lage mat, se gode filmer, synge og spille musikk, danse, lage prosjekter sammen og mye annet. Har i forveien en del venner, men de bor alle langt unna, så føler meg ofte ganske ensom der jeg er. Søker både vennskap med menn og kvinner og alt derimellom og utenfor disse kategoriene ;) Håper å høre fra deg.

Husk altid dette: det kommer til å gå bra!
Klem fra meg