Gutt 20 år søker venner

Jeg bor i Tromsø
Norsk minn er ikke bra men jeg prøver å forbedre det
Jeg snakker Engelsk russisk og lit bit norsk
Jeg liker å lære matematikk og physisk
Jeg liker å spiller på PC
Hvis du vil være vennen min og du er nordman, ikke nøl med å snakke språket ditt, for jeg må lære det.
Jeg liker også å spille guitar men jeg er ikke så bra det