Flyttet nylig til OSlo

Heisann, flyttet tilbake til Oslo etter mange år. Har mistet nettverket mitt og derfor leter etter nye venner.

tiden går til jobb, trening og matlaging. Liker å utforske nye aktiviteter, oppleve nye matretter og game.

Ta gjerne kontakt. Alle kjønn og alder er velkommen :)

Hilsen M30

Hei! Jeg flyttet for første gang til Oslo for ett år da jeg startet på UiO. Jeg har ikke skapt noe særlig mer enn bekjentskap blant medstudenter, så jeg vil gjerne bli vennen din hvis du er interessert i det! :)

Heisann Kiam

Sier ikke nei til en ny venn :)
Hva gjør du på fritiden`? Hva studerer du? Trives du i studiet?

Pleier å gå rundt Sognsvann, jeg synes det er veldig fint der, spesielt ved solnedgang. Jeg har også badet der denne sommeren, som faktisk var første gangen jeg hadde badet på flere år. Ellers har jeg for det meste inne-hobbyer, liker å lese bøker, tegne digitalt, spille, og bake. Skulle ønske jeg også var god i matlaging, men jaja 😅

Jeg studerer biovitenskap, noe som gir mening med tanke på at favorittfagene mine på skolen var naturfag og biologi. Om jeg trives der er et vanskelig spørsmål akkurat nå, da det er både positive og negative ting å si. Men det er ikke sånn at det er noe konkret galt med studiet, det er jo heller jeg som er problemet desverre 🥲

Hva var det som førte deg tilbake til Oslo da? Savnet du stedet, eller ble du tvunget tilbake på grunn av jobb?

har svart deg på personlig melding :)

Hei, jeg beklager hvis jeg virker masete 😅 Jeg bare vet ikke om meldingene mine privat sendes eller ikke, jeg har hørt at folk har hatt problemer med denne siden før

👋👋👋Heisann.