Hei, er en mann på 34 år ser etter noen og bli kjent med da jeg ikke har så mange venner.
Noen som vil bli kjent?
Liker turer i naturen
Serier/filmer
Gaming
Etc
:)
Hei, er en mann på 34 år ser etter noen og bli kjent med da jeg ikke har så mange venner.
Noen som vil bli kjent?
Liker turer i naturen
Serier/filmer
Gaming
Etc
:)
Hei hvor Trøndelag holder du til da?
Hei,
Hva spiller du? Spillet ikke så mye selv til vanlig, men spiller Forza horizon 6 nå.
Jeg har en tråd på Reddit - Please wait for verification
M35 Trondheim
hei spiller ikke så mye om dagen. koselig at du svart. kankjse møttes å ta en kaffe ? Hva annet liker du gjør da+
Spiller litt forskjellig, men mest world of warcraft:) kan joine på reddit
hei på deg,
Litt forskjellig, gå turer/trene, se serie/film, vandre i byen, bor i trondheim du da?
ja jeg bor på Ranheim. liker mye samme som deg. si fra om du vil gå tur ?