Dame 21, Oslo

Jeg er en 21 år gammel dame på utkikk etter nye venner i Oslo-området. Mange av mine venner har flyttet for å studere eller jobbe andre steder, og nå ønsker jeg å utvide vennekretsen min. Jeg ser spesielt etter venner rundt min egen alder. Kjønn er ikke så viktig – jeg er åpen for vennskap uansett! Enten det er en kopp kaffe, en tur på byen i helgen eller bare en hyggelig samtale. Hvis du også leter etter nye vennskap, ikke nøl med å sende meg en melding.

Hei! Jeg ser at du søker venner her på siden, sidetmedord. Jeg søker også venner, jeg er ifra Sørlandet og bor i Mandal. Jeg er en da 28 år gammel mann men. Jeg har førerkortet på klasse b. Men jeg savner en ting å det er å ha en, ei ekte venn av og prate med om ting osv. Jeg håper av å høre ifra deg snart. Klem til deg ifra meg, ha en fin dag videre. ;)

hei m22 er fra oslo
bare å ta kontakt om du ønsker flere

Hei. Jeg er en jente på 23 år som bor i Oslo. Bare ta kontakt om du er interessert i å chatte

Hei jeg skriver for min datter på 20 hun bor ikke så langt unna Oslo. Ser etter venner hun har ikke så mange . Er ei glad morsom jente som bryr seg om de rundt seg . Elsker å synge så hun er veldig glad i karaoke . danse . Spille tv spill . Se film tv. Jeg skriver for ho fordi hun har fått lite svar her inne så da blir hun litt skuffet. Om du vil skrive og bli kjent med ho kan du få Snapchat hennes

Gutt 20, bare å ta kontakt om du er interessert. Vet ikke helt hvordan man kontakter hverandre enda her hehe

Hi, I’m new here. I came 4 months ago. I haven’t got a friend yet. If you want to be friends, you can write.

Hei, jeg er en mann på 21 år fra Bekkestua. Hadde vært gøy med en tur på byen en helg.