Bakover med likestilling?

I en verden hvor jeg ønsker likestilling mellom kjønn, hvorfor hører jeg om treningssenter som har treningsrom for kvinner? Går vi bakover i tid? Dette støtter jeg ikke!

derfor de har gjort dette er for att KVINNER ofte kler seg i trange tigths så hele eple synes og om det er noen som tilfeldigvis ser bortpå hun, nei da blir det krig for da føler hun seg sexuelt krenka. så trengingsentre vil sleppe disse falske anklagene og bevare roen i sentre. derfor gjør dem det. for kvinfolk er rett og slett motbydelige når de oppfører seg slikk. mange av dem vet de har fin kropp og blir krenka for att folk ser på dem. for da er det mannen som er en kåt periværsj jævel som da enten får en advarsel eller blir kasta ut av sentre! men om det skjer det motsatte att en kvinner ser på en man med bra overkropp nei da er det ikke pereværst! så forskelsbehandlingen er der sjør om den forsvart på70 talle.
svar nokk for deg ?

Det er ingen som tvinger deg til å bruke disse treningssentrene.

Eller treningsantrekkket. 😁 Det går an å trene i en vid fotballshorts og litt stor T-skjorte. Må være mye mer behagelig også?

Trur dei fleste kvinner er enig i at mange kvinner kler seg på ein altfor seksuell måte på treningssenter. Spesielt med visse treningstights. Berre så det er sagt. Ikkje alle kvinner meinar at det er bra å kle seg sånn. Så der er det i alle fall ikkje gutta mot jentene…

Grunnen til at de har treningsrom til kvinner er ikke slikt at menn ikke skal få trene men at kvinner skal få trene i “tryggere” miljø altså med andre damer siden det er veldig vanelig for damer å ende opp i ukomfortable situasjoner. Og da tipper jeg det også er ett treningsrom for menn på det senteret å eller? Fordi isåfall kjønnet jeg ikke poenget ditt dere får jo også ett rom