19-åring som leter etter nye vennskap/nett-vennskap (:

Heisann sveisann, dere! Har søkt etter venner her på forumet en gang tidligere, men det begynner å bli en stund siden nå og jeg har fremdeles ikke mistet håpet om å en dag finne en ny venn/inne her inne🤞 Som det jo står skrevet i overskriften, er jeg 19 år gammel (: Er også ei jente og er bosatt i Telemark fylke. Mine interesser, for å nevne noen, er bla å skrive, høre på musikk, hjelpe andre folk på ulike måter, mental helse, slappe av med rolige hjemmedager, gå litt turer så lenge vær og sånt strekker til, finne på litt forskjellige aktiviteter som kinotur, filmkvelder, overnattingsbesøk og turer med venner. Legg gjerne igjen en kommentar nedenfor eller send meg veldig gjerne ei lita melding før du går videre med dagen din dersom du er interessert i å bli kjent med meg, så kanskje vi kan utvikle et lite vennskap med tiden også🤷‍♀️☺️ Håper å høre fra noen av dere! (: Så snakkes vi kanskje plutselig!👋

Jeg vil være din venn bare send pm

Hei!
Jeg vil veldig gjerne bli bedre kjent med deg, og bli vennen din, hvis jeg får lov.
Håper du vil bli bedre kjent!
Mvh Truckster

Så hyggelig å høre! (: Vil du helst snakke her inne eller et annet sted?

Er bare å ta kontakt

Godt å høre det er flere i samme båt, men der hjelper lite når man er alene mye. Har kjent på følelsen det og være alene er bare dritt, har mye energi og liker dele tiden med noen blir fort veldig mørkt og ikke ha noen å dele det med noen. Håper du får et godt nyttår med andre og ikke sitter alene. Godt det er veldig mange som vil bli kjent med deg her og det er godt å høre.
Kan jeg spørre hvor i telemark du er fra?

Takk for hyggelig kommentar! Er fra Skien (: