Jeg er litt oppgitt for tiden. Helgene kan bli litt ensomme noen ganger. Jeg prøver å ringe en kamerat. Han svarer ikke. Jeg har en annen kamerat. Han jobber på lørdagen e. Jeg har en kjæreste/venninne som jeg treffer noen ganger. Men jeg trenger litt input fra noen nye mennesker. De nettverkene jeg har går litt tomme noen ganger. Jeg ser litt etter nye impulser. Mann 55.
Hei. Åssen går det?
Hei. Jo takk. Jeg fikk kjørt en tur med bilen og tatt meg en trim tur nå i kveld, så det ble litt bedre.
Så bra da! Du slo prokrastinering, tror jeg det heter. Du kom deg opp og gjøre noe bra for deg. Fortsett sånn. Du har valgene
Ja, jeg klarte å ta handling. Men jeg tenker noen ganger på det å bli eldre. Det var lettere før, da hadde jeg flere relasjoner jeg kunne henvende meg til. Etter hvert som tiden går, så faller relasjoner fra.
Istedet så møter man en mur av ensomhet og at ingen er der.Men noen relasjoner har jeg da. Så det er ikke helt mørkt.
Ja. Dessverre så er det mange som møter den veggen, og noen enn da tidligere. Det er ikke lett… hva liker du å gjøre da?