Ønsker å ordne opp for alle det gjelder på Sidetmedord.no

Hei Folkens. Vil så gjerne ordne opp i saker til absolutt alle dem som man har sagt upassende og gjort ting imot da. Vil ikke gå rundt mer med uoppgjorte ting da. Vil så gjerne ordne opp i absolutt alt. Vil ikke ha noen ting uoppgjort mer da. Vil ikke at folk skal gå rundt å være sint og bitter imot meg. Anger veldig på absolutt alle disse tingene som man har sagt og gjort imot folk da, alle disse tingene skulle absolutt aldri noensinne nei vært sagt og gjort nei. Veldig Veldig mange ting skulle aldri ha skjedd nei. Man legger seg helt flat her å innrømmer at disse tingene skulle aldri ha skjedd nei. Veldig Veldig trist og lei meg for at disse tingene har skjedd ifra min side da. Absolutt alt av dette har ikke vært gjort av vonde og negative hensikter nei. Ikke i det heletatt nei.

Kommer absolutt aldri noensinne nei uansett hva til å skje igjen. Absolutt Absolutt aldri noensinne nei uansett hva.

Håper virkelig at du det gjelder som jeg har sagt upassende og gjort ting imot kan tilgi meg for det å bli helt ferdig med det? Har slitt psykisk med depresjoner å sånn. Skulle vært gjort opp for lenge lenge siden alt dette.

Sorry og Beklager om det ikke er så godt formulert men prøvde å formulere det så godt jeg kunne i farta

Hei.

Jeg håper ikke du går rundt og tenker og føler så dårlig om deg selv nå. Er du så redd for at du har gjort folk sint og har gjort ting galt mot folk? Er det noen som har sagt noe om at du har gjort det, eller bare kjenner du at du selv ikke har kontroll over det du har gjort?

Det høres ikke godt ut å ha det slik det virker som du har det nå.

Jeg sender deg varme tanker <3