Mann43 østfold ensom, søker vennskap

Hei. Er en mann på 43år.
Jeg har mistet utrolig mye nettverk og har da kjent veldig på ensomheten.
Det sliter utrolig på psyken min, derfor ønsker jeg og danne nye vennskap her.

Hyggelig hvis du tar kontakt 😊

Hvor i Østfold holder du til og hvordan interesser har du?

Selv bor jeg i Trøgstad, mann og 41 år.

Heisann. Veldig glad i gåturer, ser på hockey, brettspill,hageprosjekt, østfoldbadet, ta en øl/kaffe på en koselig plass. Løpt mye i skog før, spillt innebandy i ca 20 år, men fikk 2 prolapser i nakke og da måtte jeg kutte ut det. Solgte også båten min før sommeren grunnet det.

Du da, hva er dine interesser?

tir. 19. des. 2023, 19:31 skrev Tommygun via Sidetmedord <notifications@dekodetest.discoursemail.com>:

Bor i sarpsborg.

ons. 20. des. 2023, 09:37 skrev ken richard sundås <kenrichardsundas1@gmail.com>:

Jeg har også endel interesser. Brettspill er morsomt. Driver også med modellbygging og warhammer. Aldri spilt warhammer bare bygget figurene . Glad i turer i naturen, konserter. Driver også med airsoft, spiller endel i Fredrikstad om det er noe du kunne tenke deg å prøve. Har også veteranbil og motorsykkel. Er mye alene siden jeg bor alene og ikke har barn. Om det høres interessant ut så bare ta kontakt.

Har du noen jobb?

Selv jobber jeg med gravemaskin, har vært ansatt 23år i samme firma.altså siden jeg gikk ut skolen. Aldri vært noen mekaniker, så veteranbil har jeg aldri hatt. Men alltid hatt veldig sans for de. Camaro fascinerer meg👌

ons. 20. des. 2023, 18:49 skrev Tommygun via Sidetmedord <notifications@dekodetest.discoursemail.com>:

Jeg jobber som rørlegger. Har også jobbet som det siden jeg gikk ut av skolen. Har faktisk en 79 Camaro😄

Hei Tommy.
Beklager og være sein med og svare.
Håper jula di har vært bra.

Jeg vil bare informere om at jeg sliter dypt med alvorlige selvmordstanker, og det er grunnen til at jeg ikke er så på med skriving.

Jeg er på et veldig mørkt sted i livet, men håper du har hatt noen og være med I jula.

Ville bare informere deg siden jeg er ganske åpen av meg.
Ønsker deg videre en god romjul.

ons. 20. des. 2023, 21:14 skrev Tommygun via Sidetmedord <notifications@dekodetest.discoursemail.com>:

Synd å høre at du sliter med selvmordstanker. Jeg er nok ikke den rette til å hjelpe noen ut av det da jeg har slitt med det selv så lenge jeg kan huske. Av alle de tingene jeg har prøvd så er det som har funka best for meg var et kid kurs i regi av kommunen jeg bor i. Kurs i depresjonsmestring, heter det. Du kan undersøke i kommunen der du bor om de har det tilbudet.

Jeg fikk veldig godt hjelp og oppfølging av kommunen da jeg tok kontakt med de og fortalte hvordan jeg hadde det. Det var også helt gratis og slapp å gå gjennom fastlegen.

Uansett så er jeg her og du må bare kontakte meg. Jeg har slitt med depresjon og selvmordstanker så lenge jeg kan huske. Så om du trenger å snakke så er det bare å si ifra.

Heier på deg.

Det er jo slik med depresjon og selvmordstanker at man isolerer seg. Prøv i vært fall å hold på faste rutiner som jobb og fritidsaktiviteter.

Takk for hyggelig svar tommy🙂
Føler med deg hvis du har slitt i så mange år, du har nok en stor styrke i deg som har klart og stå imot så lenge.

Selv ønsker jeg så inderlig og leve, det er selvmordstankene som skremmer meg. De er intense og har enormt overtak på meg, redd for og tape kampen i tiden fremover eller det neste året.

Tar alltid litt forhåndsregler på nett og ukjente mennesker.
Men jeg er litt nysgjerrig på deg tommy.
Uten og ha noen avtale, hva tenker du om ideen at vi kunne treffes på en eller annen cafe feks. 1 møte hvor vi kunne snakket ut en del sammen. Trenger ikke bruke ekte navn eller private adresser på et slikt møte.

Kanskje det kan utgjøre en forskjell for oss begge.

Vil bare lufte ideen for og høre hva du tenker.

1møte, og evt videre kommunikasjon på nett.

fre. 29. des. 2023, 01:20 skrev Tommygun via Sidetmedord <notifications@dekodetest.discoursemail.com>:

Hadde vært hyggelig å møtes. Ta kontakt på privat melding så kan vi avtale nærmere.

Hyggelig🙂

Hvordan svarer jeg på privat melding? Jeg trykker bare på “svar” og ikke “svar alle” når jeg svarer på mail fra deg

lør. 30. des. 2023, 12:42 skrev Tommygun via Sidetmedord <notifications@dekodetest.discoursemail.com>: