Mann i 30-årene fra Bergen søker familie/hjem

Hei!

Jeg tenkte at jeg får prøve meg her inne, da det er mage greie folk her inne. Har du noen råd/tips ikke nøl med å ta kontakt.

Jeg er en mann i 30-årene fra Bergen som har havnet veldig bakpå her i livet grunnet traumer som barn. Sliter i dag med moderat til alvorlig depresjon. Har gått mye i behandling de siste 20 årene uten noe hell. Jeg føler meg svak og maktesløs. Folk fra egen familie har ikke en så varm og empatisk personlighet som meg, de er litt kalde av seg og forstår ikke situasjonen min helt.

Jeg har de siste ukene innsett at jeg vil søke etter er en god og trygg familie eller en stødig farsrolle eller morsrolle som kan hjelpe meg gjennom livet - og vi vil mest sannsynlig få dannet et godt bånd. Jeg trenger en ny start med noen nye mennesker rundt meg som tar vare på meg. Folk som tar meg med på ting og viser varme og initiativ. Også ha lett for å ta opp og prate om vanskelige temaer som barn og traumer, depresjon og håpløshet.

Jeg vil beskrive meg selv som en flott fyr med masse ståpåvilje, imøtekommende, men har lite energi å rytte med. Må ofte ha noen dagers pause for å komme meg etter noe hektisk som jobb eller fritidsaktiviteter. Jeg jobber hardt med å holde meg i form, spise sunt og få nok søvn. Jeg har alt som skal til for å kunne lykkes her i livet, men har innsett at dette klarer jeg ikke alene, og etter all behandling jeg har fått, trenger jeg en tryggere ramme i livet. Familie-settingen er det som virker riktig for meg. Jeg er i dag ikke i jobb, men jeg har en ferdig utdannelse og har fremtidsplaner. Jeg leier egen leilighet meget sentralt i Bergen for tiden.

Her har du som godt voksen og behjelpelig muligheten til å være med på å danne et godt vennskap og forandre en ung manns liv. Og jeg vil sørge for med hele mitt hjerte at du/dere vil få betalt av masse godhet fra meg i fremtiden - det skal jeg love deg/dere.

Send en PM om du/dere er fra Bergens-området og kan være interessert i å møte meg, jeg setter stor pris på det.

(Dette er en prosess som ikke er gjort over dagen. Derfor er vi nødt til å være tålmodige, vi må treffes og prate sammen i noen timer og sjekke at vi kommer godt overens og finne ut om vi har en fremtid sammen. Men dette sier seg selv.)