Kreativ mann, god til å lytte, 38, søker venner i Rogaland

Hei allesammen! :)

Jeg søker venner og venninner i alle aldre og alle kjønn som har lyst til å bli kjent i Stavanger/Sandnes eller Sola mm. Gjerne folk som selv har opplevd ensomhet og det å streve med det psykiske, for det er fint å dele disse tingene åpent, så en ikke føler seg så ensom. Både mine venner og jeg selv vil si at jeg er veldig bra på å lytte. Selv har jeg hatt selvmordstanker og depresjoner mm som har kommet og gått de siste 20 årene. Nå er jeg inne i en ganske god periode og har det generelt bare bedre og bedre for hvert år som går! Det er ikke til å si hvor bra det kan bli om 20 eller 30 år, så jeg gleder meg skikkelig til årene som kommer! :)

I mitt arbeid liker jeg å jobbe med mennesker og har gjort det hele sommeren i en sommerjobb og før også. Nå skal jeg søke ny jobb her til høsten - håper det blir noe med mennesker igjen og har akkurat flyttet inn i et kollektiv med fire andre. Her skal vi bygge drivhus og plante grønsaker og ville blomster og vi har en fin hagestue som man kan sitte og spille musikk eller tegne eller lese i, eller bare møtes og snakke i.

Når jeg spiller musikk spiller jeg mest baryton-gitar og skriver egne sanger. Elsker å spille og synge og jamme sammen med andre. Å tegne eller male sammen med andre er også noe jeg er veldig glad i. Er også kjempeglad i å gå lange turer. Når jeg går selv fotograferer jeg ofte naturen underveis. Kanskje vi sammen kan utforske fjellet eller en øy der ingen av oss har vært? Eller vi kan danse sammen hvor som helst fordi vi ikke bryr oss om hva folk tenker! Hver dag drar jeg til enten Emmaus, Godalen eller Rosenli og bader i havet, også om vinteren, kanskje du er glad i å bade og/eller være i sauna du óg?

Lager en veldig god varm kakao med litt chili og salt og mitt kjærlighets-språk er å lage mat til folk, elsker å lage vegansk mat til de jeg er glad i, til eksempel lasagne. Om du ikke har spist mye vegansk mat før så kan jeg introdusere deg for masse god mat!

Ellers er jeg interessert i naturen, i bærekraft og miljø, i kultur og filosofi, spesielt da østlig filosofi og meditasjon. Elsker også å se en god film sammen og i kollektivet har vi projektor så det kan bli skikkelig kino hjemme, men synes også det er kult å gå på kino sammen i byen.

Skriv gjerne noen ord om deg selv, så kan vi se om vi har lyst til å bli kjent. Du trenger ikke å like de samme tingene som meg i det hele tatt, forskjelligheter interesserer meg. Det viktigste er at du er åpen og tolerant for mange måter å leve og være på.

De beste hilsener
Elgen