Det vil si jeg har noen små plastik endre, på størrelse med to rosiner.
Som jeg plasserer rundt om kring. I huset til venner, huset til familie, på Dpsen, i biler, på butikken ol. I helgen var jeg på konsert og la noen i veskene til fremmede.
Ha også en and til en som spurte meg om det var drugs. Jeg sa nei det er plastisk, etter at hun spurte om jeg var sikker og jeg sa ja, så kastet hun den oppi drinken sin…
Et vennepar har fått sitt første barn, da gjømte jeg 5 bade ender hos de, og la en liten lapp om at de kommer til å få mange første med babyen, første ord, første skritt, første kjærlighet ol. Men no hadde jeg gitt henne sin første and.
De synes det var kjempe koselig og kjekt.
Jeg gjør det for det gir meg litt glede men det er så gøy å se de som finner dem. De blir gjerne litt forvirret men mest glad og det er kjekt 🥰 min lille måte å spre glede på.
morsomt å lese denne etter jeg på en konsert forrige helg fikk en slik liten plastikk and av ei. jeg har den i bokhylla mi på display da den ga meg så mye glede. kanskje vi har krysset veier på et punkt!
Så herlig — for en kreativ og varm måte å spre små øyeblikk av glede på! Det blir jo ekstra fint når folk blir nysgjerrige og glade. Fortsett å spre små overraskelser, det gjør verden litt lysere 🥰