Gjerne bli kjent❤️bruker du snap? evt hva er snappen din?
Jeg bruker snap ja❤️. Snap leah_isabel08
Hei, jeg er jenta 18, jeg er ikke norsk men jeg prøver å lære språket. Jeg føler meg også ensom, så kanskje vi kunne hjelpe hverandre på en eller annen måte.
Veldig gjerne❤️
Jeg bruker både snap og insta, leg meg til på noe av disse, snap: amaltseva2021, insta: alisamaltsva:)
begynte følge deg på insta❤️
Hei har du Snapchat, klem
Hei jeg er 13 og bor i Åsgårdstrand om du vill snakke
Hey jeg er 13 om du vill bli kjent
La deg til på snap
Hei, du kan jo skrive godt norsk 👍☺️
hei jeg bor i vestfold og er 16-09. kunne gjerne tenke meg å bli kjent, utvide nettverket mitt
Hei! Du kan ta kontakt om du vill snakke🙂🦊
takk! Jeg bruker google translator noen ganger men overalt Norsken min blir bedre fordi jeg jobber med Norsk tre ganger i uka på skolen.
Hei g23 her