J16 noen bli kjent?

Gjerne bli kjent❤️bruker du snap? evt hva er snappen din?

Jeg bruker snap ja❤️. Snap leah_isabel08

Hei, jeg er jenta 18, jeg er ikke norsk men jeg prøver å lære språket. Jeg føler meg også ensom, så kanskje vi kunne hjelpe hverandre på en eller annen måte.

Veldig gjerne❤️

Jeg bruker både snap og insta, leg meg til på noe av disse, snap: amaltseva2021, insta: alisamaltsva:)

begynte følge deg på insta❤️

Hei har du Snapchat, klem

Hei jeg er 13 og bor i Åsgårdstrand om du vill snakke

Hey jeg er 13 om du vill bli kjent

La deg til på snap

Hei, du kan jo skrive godt norsk 👍☺️

hei jeg bor i vestfold og er 16-09. kunne gjerne tenke meg å bli kjent, utvide nettverket mitt

Hei! Du kan ta kontakt om du vill snakke🙂🦊

takk! Jeg bruker google translator noen ganger men overalt Norsken min blir bedre fordi jeg jobber med Norsk tre ganger i uka på skolen.

Hei g23 her