Hvorfor finnes det speil

Synnes alltid jeg ser annerledes ut i speilet, noen ganger ser jeg grei nok ut andre ser jeg ut som Shrek. Vet ikke… Ser vel sikkert ut som sistenevnte for andre da. Vet ikke, er litt surrete i hode i dag. Litt mange tanker og minner som har kommet frem. En i klassen min sa at han kunne ha voldtatt meg ene gangen… Vet ikke om jeg skal ta det som et kompliment, er klar over at det bare var hets men fortsatt.

Hei så kjipt å høre at du ser deg sånn i speilet 😔 men om du vil snakke kan vi alltid snakke sammen.
Håper tankene roer seg og at du har en bra start på dagen 😊

Hugggggggggggggggg tusen takk (⁠っ⁠.⁠❛⁠ ⁠ᴗ⁠ ⁠❛⁠.⁠)⁠っ
Er altid velkommen med nye folk å snakke med c:

Så koselig 😊vil du holde samtalen her eller hva tenker du? 😊

Hvor foretrekker du?

Nei si det, samme for meg 😊hva foretrekker du? 😊

Har du 👻 eller 💿cord så kan vi ta det de også 😊

Du må nok skrive det med mellomrom eller noe for å få det sendt eller vil den ikke sendes🙈