G19 Søker venner

Hei, Jeg har prøvd og legge ut innlegg før uten at noen har skrevet noe… Men prøver igjen så ser man hvordan det går..

Jeg er en gutt på 19 år som er veldig interessert i musikk. Spiller blant annet piano, Gitar og flere instrumenter.. Jeg er også frivillig i røde kors så vil si at jeg er en ganske førstehjelps nerd… Ser egentlig etter venner og snakke med eller møtes… Bor 1 time unna oslo så er ikke så lang vei for meg. Alder har egentlig ikke veldig mye og si og heller ikke kjønn… Men helst rundt sånn typ 17 - 30 ish liksom har ikke så veldig mye og si… Jeg driver også med klatring (Ikke gjort det på en stund) Driver også med koding, Grafisk design og gaming på fritiden.

Håper på at jeg kanskje får noen meldinger.

Hei, vi kan bli kjent om du vil

Hei, Er bare og ta kontakt med meg så kan vi bli kjent! :)

Hei, jeg vil gjerne bli kjent, men bor ganske langt unna så det må bli nettvenn 😊

Hei, vi kan fint være venner. Vi begge har litt av samme interesser. Jeg er på en måte vokst opp med frivillige foreldre som jobber i røde kors og har bestemt meg for å ta nødvendige kurs når jeg blir 18, tok KFØR i mai i år som 16 og venter nå på å bli 18 sånn at jeg kommer mer inn i røde kors. Fint å ha noen som også er interessert i førstehjelp ⛑️.

Hei, Har sendt deg en privat melding

Bor i Bergen. Men du høres ut som en god person.. gjerne send en melding😇

Kan godt bli kjent, er 20